Home » , , , » Grusomme Mig (2010) Se Streaming

Grusomme Mig (2010) Se Streaming

Spille streaming Grusomme Mig i HD-video. Download fuld Grusomme Mig i bedste kvalitet. Fuld film streaming Grusomme Mig i top videoformat. Se fuld film Grusomme Mig i HD-kvalitet. Fuld streaming Grusomme Mig i bedste video format.


Du får en omfattende beskrivelse af Grusomme Mig nedenfor:
  • Original titel : Despicable Me
  • Film titel : Grusomme Mig
  • År for film : 2010
  • Genrer af film : Animation, Familie,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 2010-07-08
  • Virksomheder af film : Illumination Entertainment, Universal Pictures,
  • Landene i film : United States of America,
  • Sprog af film : English,
  • Varighed film : 95 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 7
  • Youtube ID film : RXZY_XRjABs
  • Oversættelse af film : EN,DE,IT,NL,RU,FR,ES,PT,ZH,HU,CS,TR,FA,FI,SV,EL,DA,HE,SR,SL,PL,NO,SK,UK,KO,BG,JA,
  • Aktører film :Jemaine Clement (Jerry the Minion (voice)), Dana Gaier (Edith (voice)), Ken Jeong (Talk Show Host (voice)), Steve Carell (Gru (voice)), Kristen Wiig (Miss Hattie (voice)), Danny McBride (Fred McDade (voice)), Mindy Kaling (Tourist mom (voice)), Julie Andrews (Gru's Mother (voice)), Jason Segel (Vector (voice)), Miranda Cosgrove (Margo (voice)), Russell Brand (Dr. Nefario (voice)), Elsie Kate Fisher (Agnes (voice)), Pierre Coffin (Tim the Minion / Bob the Minion / Mark the Minion / Phil the Minion / Stuart the Minion (voice)), Rob Huebel (Anchorman (voice)), Chris Renaud (Dave the Minion (voice)), Will Arnett (Mr. Perkins (voice)), Jack McBrayer (Carnival Barker / Tourist Dad (voice))

1323594

Grusomme Mig den korrekte film fremstillet ved Illumination Entertainment, Universal Pictures, sammen med en beskrivelse af filmen er "I et dystert, dunkelt hus bor Gru. Og Gru er en grusom type. Han er så grusom, at han har udtænkt en plan, som vil chokere hele verden: Han vil stjæle månen. Intet kan stoppe Gru, for han bruger både krympestråler, frysestråler og tungt armerede køretøjer og luftfartøjer til at rydde eventuelle modstandere af vejen. Men så møder han de tre forældreløse piger Agnes, Edith og Margo. Og de synes ganske overraskende, at Gru har faderpotentiale.". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste kvalitet af lyd og størst bedste skuespillere.

Mens jeg første får at vide, om denne film er jeg ikke helt sikker hvis jeg værdsætter idé eller ingen. Efter at have set det jeg stjæler at tale at virkelig sætter pris. Jeg anbefaler stærkt denne film for dem, der foretrækker denne specifikke genre Animation, Familie, . Du kan sikkert ser det gratis bare klikke indsende og tilmeld, du er i stand til at ser utallige nyeste filmtitler gratis.

... Online streaming Grusomme Mig i high definition kvalitet 720p ....




Screenplay : Cinco Paul, Screenplay : Ken Daurio, Executive Producer : Sergio Pablos, Editor : Gregory Perler, Executive Producer : Nina Rappaport, Production Design : Yarrow Cheney, Producer : John Cohen, Art Direction : Eric Guillon, Story : Sergio Pablos, Director : Pierre Coffin, Producer : Janet Healy, Original Music Composer : Heitor Pereira, Producer : Christopher Meledandri, Editor : Pamela Ziegenhagen-Shefland, Original Music Composer : Pharrell Williams, Director : Chris Renaud
Ja, nu du kan se film forbundet med Grusomme Mig 100% længde og tilegne den url til dette video Grusomme Mig i høj kvalitet.


Tags: duringcreditsstinger,

0 kommentarer:

Send en kommentar

 
Support : Copyright © 2013. komedie film fuld ur - All Rights Reserved